مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 05:502021-11-23سياسي

 بازدید فعالین گردشگری عراق از زیبایی های کرمانشاه


به گفته معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان فم تور دفاتر گردشگری عراق در کرمانشاه آغاز شده است.

- علی صابر در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به آغاز تردد گردشگران خارجی از مرز پرویزخان، اظهار کرد: باتوجه به همجواری کرمانشاه با دو بخش عرب نشین و کردنشین عراق، این ظرفیت مناسب فراهم شده تا از این بخش ها جذب گردشگر داشته باشیم.

وی افزود: دراین راستا، به منظور آشنایی فعالین گردشگری عراق با ظرفیت های گردشگری کرمانشاه، برگزاری فم تورهایی برای دفاتر گردشگری این کشور در دستورکار قرار گرفت.

معاون گردشگری استان ادامه داد: طبق برنامه در گام اول مدیران سه دفتر گردشگری این کشور طی روزهای گذشته وارد کرمانشاه شده و تاکنون بازدیدهایی را از جاذبه های گردشگری شهرستان روانسر همچون قوری قلعه و نیز بازار سنتی و زیرساخت ها و تاسیسات گردشگری کرمانشاه داشته اند.

وی افزود: بازدید از دو اثر شاخص تاریخی استان یعنی بیستون و تاق بستان و دیگر جاذبه های طبیعی، فرهنگی، خوراک و زیرساخت های توریسم سلامت از دیگر برنامه هایی است که برای آشنایی این فعالین گردشگری با آنها خواهیم داشت.

صابر با بیان اینکه برنامه بازدید فعالین گردشگری عراق از ظرفیت ها و توانمندی های حوزه گردشگری کرمانشاه ادامه دار خواهد بود، گفت: طی روزهای آینده 15 دفتر گردشگری مهم دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 بازدید فعالین گردشگری عراق از زیبایی های کرمانشاه

 بازدید فعالین گردشگری عراق از زیبایی های کرمانشاه